کد مطلب: 107060
بازنشستگان نمونه اردل تجليل مي شوند
تاریخ انتشار : 1393/07/28 09:38:40
نمایش : 1505
به مناسبت روز خانوده و تکريم بازنشستگان، بازنشستگان نمونه شهرستان اردل تجليل مي شود.

محمد نوذري صبح امروز در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه ضمن گراميداشت روز خانواده و تکريم بازنشستگان اظهار داشت: ديدار با بازنشتگان نمونه يکي از وظايف مهم است که بايد در هر فرصت و مناسي از اين قشر زحمتکش سرکشي و دلجويي کنيم.

نوذري با تاکيد بر تکريم والدين در سبک زندگي اسلامي اظهار کرد: کساني که داراي يک عمر خدمت به خانواده و خويشان خود بوده‎اند داراي کوهي از تجربه و خدمت هستند و شايسته است که قدردان آنها باشيم.

وي با اشاره به روز 25 ذي الحجه روز خانواده و تکريم بازنشستگان ادامه داد: نياز جلب رضايت پرودگار جلب رضايت پدر و مادر است و در سايه‎ تکريم والدين است که رضايت خدا از بندگانش حاصل مي‎شود.

فرماندار شهرستان اردل با بيان اينکه بازنشستگان ادارات بايد تکريم ويژه شوند، بيان داشت: در جامعه ما نيز بعضا مشاهده شده که حرمت سالخوردگان نگه داشته نمي‎شود و با توجه به اينکه آنها عمر خود را در راه تعالي فرزندان صرف کرده‎اند فرزندان نيز بايد با تکريم آنها پاسخگوي زحمات‎شان باشند.

محمد نوذري در پايان از تجليل بازنشتگان شهرستان اردل خبر داد و افزود از تاريخ 28 مهر تا يکم آبان سال جاري از بازنشتگان نمونه سرکشي و تجليل به عمل مي آيد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg